utorok, júna 23, 2009

Ako si slamený vdovec kráti čas

Ak aj vás náhodou zaujíma, čo tu tak ja, úbožiak, sám bez rodiny, opustený, robím, mám pre vás odpoveď. Fotím kolibríky!!! Jedného na našom krmítku vám aj ukážem. Nenechajte sa zmýliť veľkosťou fotky, tento vtáčik má tak okolo 6cm. A smelo ho ukazujte aj návštevám (narážka na komentár nášho verného čítateľa k predošlému postu). ;-)

A ak sa mi náhodou popri týchto dôležitých povinnostiach vyskytne minútka voľného času, tak zvyčajne vešiam fotky, aj pred chvíľou som zavesil fotky Damián na Slovensku. Nech sa páči, pozrite si ich a samozrejme, ukážte návštevám:


:-) (dúfam, že ste uverili mojim báchorkám o sladkom ničnerobení v prehnitom kapitalizme)

1 komentár:

miro,bj povedal(a)...

Vraj fotíš kolibríky a fotka iba jedna...Predstav si, že aj u nás som objavil čosi, spôsobom lietania verné kolibríkom. Dokonca aj nasávalo šťavu z kvetov zavesené ako vrtuľník. Rozmer cca 4cm, ale skôr sa to podobalo na hmyz, alebo mne chýbali okuliare....Opráš objektív a hajde na ne...