nedeľa, februára 21, 2010

Daminoviny 3 (Pečenie a budenie)

Tretie vydanie Daminovín je už na pultoch Jutjub. Ukazuje dva šoty - pečenie koláčika pre bratislavskú babku k jej okrúhlinám a nami obľúbený spôsob budenia Damiho, keď drichme dlhšie než by mal. Takže nech sa páči, kliknite na link dole


a príjemné pozeranie!

Youtube trocha zmenilo interfejs a HD kvalita sa nastavuje tým číslom v pravo dole na prehrávači. Pre HD kvalitu musí byť nastavené na 720p (štandardne býva iba 360p). Link hore je už ošetrený a zobrazí priamo HD kvalitu.

2 komentáre:

marcinek prostredný povedal(a)...

Tenn koláčik už na pohľad je výborne vymiešaný a chutný. A to budenie sa mi tak zapáčilo, že si ho zavediem aj doma, len neviem aku rozprávku mi budú rozprávať... ( asi o eurikách, ktoré stále chýbajú mojím dorastencom).

A ešte. Pri otvorení domény sa na nás pozeráte. Je síce na Vás pekný pohľad ale chýba mi tam ešte jeden člen s krásnými očkami.

T K D T povedal(a)...

hej hej, chyba chyba, ale keby tam damiho fotka bola, tak by boli vsetci nespokojni ze preco sme tam dali jeho vcerajsiu fotku ked dnes je uz vacsi a rychlejsi :-) .

Kolacik bol fajny, recept mojej kolegyne, vola sa Key Lime Pie alias koláčik z limetiek z Key West na Floride... jednoduchy nazov :-) jednoducha priprava, nezdravy je jak slak a vsetky ostatne americke vymysly, ale chuti dobre... dojdite na kostofku!!!