sobota, novembra 12, 2016

Jeseň

Jeseň je tu. Dni sa skracujú a už nám opadli takmer všetky listy. Okrem tých na vŕbe. Najprv sme opadnuté lístie nafúkali a nahrabali na kopu. A potom sme do nich s Tobiáškom a Semim skákali. Keď sme sa vyskákali, odniesli sme lístie ku ceste.

Odhrabávači, ľudia s bágrami a nákladiakmi, ich v utorok odtiaľ odviezli.




Do zajačej pasce sa nám chytil malý opossum, po slovensky vačica virgínska. Opossum je zaujímavé zviera. Je to náš americký klokan, ktorý nosí svoje babätká vo vačku.

No a zajaca chceme chytiť, lebo nam žerie trávu. Zatial sme však chytili iba dvoch opossumov. Alebo toho istého dva krát.

V jeseni sa dejú aj iné veci, napríklad posledný krát sa kosí. Pete mi dovolil šoférovať jeho traktorík. Tobimu sa kosenie tiež veľmi páčilo.

Videovýber z našich jesenných dobrodružstiev si môžete pozrieť v najnovších
Tobi-Daminovinách.

5 komentárov:

miro bj povedal(a)...

U nás sa hrabe ináč, hlavne hrabú iní.
Okrem hlavných aktérov predvádzajúcich akrobatické skoky do lístia ma prekvapilo, že americký pes rozumie slovenským povelom. Darmo, aj pre psov platí. Koľko jazykov vieš, toľko krát si psom.

Unknown povedal(a)...

Ako vidím, ste veľkí pomocníci! Vyzerá to tak, že lístie sa vám odhrabávalo jedna radosť. Kto sa viac tešil z lístia, ty, Tobiáško alebo Sammy? Ako sa ti páčilo na Peteho traktoríku? To ste boli na Cabine? Aj ja by som si rada poskákala do lístia s vami!

T K D T povedal(a)...

Ujo Miro: Ahá, takže Semi je vlastne pslovek. Raz pes a dvakrát človek, lebo vie dve ľudské reči a jednu psiu. A ja som o jedno slovenské príslovie múdrejší!

Taňuš: Myslím si, že Tobi mal z toho lístia najväčšiu radosť. Ak sa mňa pýtaš, že ako sa mi páčilo na traktore, tak ti poviem, že sa mi páčilo, lebo som ho mohol riadiť. A možno o rok alebo dva budem už kosiť. A posledná odpoveď je nie, neboli sme na Kabíne. Ale Pete tam teraz loví jeleňov.

Tak zatiaľ papa všetci.

Unknown povedal(a)...

a preco moj minuly komentar nevidno? co su toto za cary? idem este raz skusit teda. my sme zivu vacicu este nikdy nevideli,snad sa raz dostaneme k vam a obzrieme si ju.zatial sme videli len vacice V Ice age a tie sa nam veeelmi pacili :)) a americky klokan je vlastne aj Tobiasko,lebo ten sa tiez casto na mamke nosi :D Posielame pusy super redaktorovi Damiankovi a samozrejme aj Tobiaskovi,cmukyyyyy :-*

T K D T povedal(a)...

Ahoj Mirka, ak k nám prídete, tak spolu nastavíme zajačiu pascu a vačica sa vám určite chytí! A tešíme sa, že máme ďalšieho komentátora ;D .