sobota, apríla 29, 2006

Príbeh Internet: Určovanie ceny

Kablový internet (aj TV) nie sú v týchto končinách najlacnejšie, mesiac internetu bez TV vyjde bezmála na $60. Čakali sme teda na nejaku vhodnú akciu a aj sme sa dočkali. Podľa informácii na webe sme mali dostať 3 mesiace za 29.99/mes, potom plná suma. Žiaden kontrakt, žiadne zaviazanie sa využívať ich služby rok alebo podobne, skrátka rozumná ponuka. Objednali sme ho hneď cez internet.

Dlho netrvalo a zavolali nám. Potvrdiť náš záujem. Z Katkinho mejlu:
Dnes som absolvovala prvy americky vybavovaci hovor. Volala som kvoli nasmu internetu... bolo treba potvrdit, ze ho naozaj chceme. Najprv tak urobil Tibor, ale den nato mu volali a zrusili ho, lebo sme internet objednali na moje meno... tak musim vybavovat vsetko ja. Smiesne... v podstate by to mohla byt akakolvek zena... maju to napisane na Katarinu a pri telefonate fakt nezistia ci to som alebo nie som ja... muzsky hlas vsak uz rozoznaju :o). No takze vsetko som vybavila a Tibor ma pochvalil za moj prvy vybavovaci americky telefonat a smial sa na mojom britskom spevavom prizvuku.
Druhá fáza - zriadenie konta - nastúpila, keď sme dostali náš zadarmový káblový modem (o zadarmových veciach pozri post o MIR-e). Katka opäť všetko bravúrne telefonicky vybavila, s tým, že pani operátorka jej povedala, že majú pre nás akciovú cenu $34.99, ale na pol roka. Nepomohla argumentácia, že na internete bola cena 29.99. Vraj niekde v rožku malými písmenkami bolo napísané, že cena môže závisieť od lokality. Tak dobre teda, nech je to o tých $5 viac, za tie 3 mesiace navyše to stojí...

Pani operátorka (PiO) nám mala hneď dohodnúť aj technika na inštaláciu. Nepodarilo sa, všetci boli busy, tak vraj máme zavolať o hodinku - to už môže zavolať aj váš manžel, lebo už máme vaše údaje, hovorí PiO. Tak sa aj stalo. Volal som tam o hodinku-dve. Hovoril som s pánom operátorom (PnO). O žiadnom Katkinom konte nechyroval, tak som musel podstúpiť tortúru zriaďovania konta aj ja a otvoriť ho na seba (Katka už pri mne nebola). Podarilo sa a PnO mi zvestuje - pre vašu lokalitu máme akciovú cenu $19.99/mes na 6 mesiacov . :) No nezoberieš? :)

Tak sa zdá, že akciová cena Comcastu nezávisí iba od lokality, ale aj od nálady operátora. A vôbec, trend je dobrý, necháme sa prekvapiť, aký príde prvý účet. :))
-t-

Žiadne komentáre: