nedeľa, októbra 27, 2019

Tekvicové umenie pod vodou

Hlavný redaktor si (opäť) predsavzal, že začne pravidelne prispievať do občasníčka. Vrámci tréningu písania slovenského slohu. Držme palce nech mu to vydrží a pridá ešte aspoň jeden postík.

V nedeľu pred Halloweenom sme ja a ocinko išli na Bear Lake, jazero, ktoré je od nás vzdialené približne hodinu a pol cesty autom. Robili sme tam heloviňácky "fun dive", čiže potápanie pre radosť, pri ktorom sme vyrezávali tekvice pod vodou. Ja som sa rozhodol, že vyrežem korytnačku. Moje rozhodnutie sa ukázalo byť správne, napriek ocinkovým pochybnostiam. Vyhral som trofej a potápačský nôž.

A pozrieť si môžete i zopár fotiek z akcie.

3 komentáre:

Miro povedal(a)...

Vyrezávať pod vodou...to by ma napadlo len za Veľkou mlákou...Ešte tak v Los Ness, možno.
Na druhej strane, ten nôž je parádna trofej.

Blahoželám podvodnému sochárovi a pozdravujem všetkých.

Dedko a babka povedal(a)...

Bravooooo!
Blahoželáme!
Dedko a babka

marcinek prostredný povedal(a)...

krásna tekvica, krásna trofej. Blahoželáme k peknému úspechu - Dami si šikovný.